Blog Kelab Sains Sekitaran ini masih dalam tempoh percubaan, sebarang kesilapan ejaan harap di maafkan. Segala cadangan dan pandangan boleh lah di tulis di ruangan "comment". Kami para MT Kelab Sains Sekitaran akan cuba sedaya upaya untuk lebih mengaktifkan kelab ini. Blog ini akan di kemas kini dari semasa ke semasa. Sila klik pada tajuk setiap 'post' untuk lebih lanjut. Terima Kasih.

Kejohanan Piala Dekan FST 2014


Persatuan Mahasiswa Fakulti Sains dan Teknologi (PMFST) telah menganjurkan Kejohanan Piala Dekan FST (KPD FST) yang telah berlangsung pada 1 hingga 9 Mac 2014. Empat acara telah dipertandingkan iaitu Badminton, Futsal, Bola Jaring dan Bola Tampar. Oleh itu, Kelab Sains Sekitaran (KESAS) turut mengambil bahagian dan berikut adalah keputusan keseluruhan yang berjaya diperoleh:

Badminton : Ke-3 bersama
Bola Tampar : Tidak berjaya melepasi peringkat kumpulan
Bola Jaring : Tidak berjaya melepasi peringkat kumpulan
Futsal : Ke-3 bersama

Sekitar Perlawanan KPD FST:
BADMINTON
BOLA TAMPAR
BOLA JARING
FUTSAL
PENYAMPAIAN HADIAH & SIJIL PENGHARGAAN
Alhamdulillah, KPD FST berakhir dengan jayanya. Tahniah diucapkan kepada semua pemenang !! Setinggi-tinggi penghargaan dan tahniah juga kepada semua pemain kerana menunjukkan komitmen dan semangat kesukanan yang tinggi ! Terima Kasih :D
KESAS terbaik !!  TAHNIAH ! #WeLiveForD'Nature
Seuntai kata untuk dirasa:

*Sila klik pada gambar untuk tumbesaran yang lebih sihat :)

0 comments: