Blog Kelab Sains Sekitaran ini masih dalam tempoh percubaan, sebarang kesilapan ejaan harap di maafkan. Segala cadangan dan pandangan boleh lah di tulis di ruangan "comment". Kami para MT Kelab Sains Sekitaran akan cuba sedaya upaya untuk lebih mengaktifkan kelab ini. Blog ini akan di kemas kini dari semasa ke semasa. Sila klik pada tajuk setiap 'post' untuk lebih lanjut. Terima Kasih.

Pembentangan Modul Sains Sekitaran


TARIKH: 8 MAC 2010
MASA: 4 petang
TEMPAT: Dewan Annuwar Mahmud (DAM)

Pembentangan modul untuk pelajar Tahun 1 telah diadakan bertujuan untuk mendedahkan mereka tentang pilihan-pilihan modul yang bakal mereka pilih untuk Tahun 2. Antara yang terlibat adalah pelajar-pelajar Tahun 1 dan Tahun 2 Sains Sekitaran dan juga Prof Madya Dr. Talib bin Latif selaku Ketua Program Sains Sekitaran dan juga penasihat kelab..

DSC03944

DSC03946

Pengenalan modul-modul telah dilakukan oleh pelajar Tahun 2 dengan setiap wakil daripada modul BIOLOGI, GEOSAINS, KESIHATAN dan juga KIMIA.. sesi soal jawab juga telah dilakukan supaya mereka dapat meyuarakan persoalan yang ingin mereka ketahui.. ini adalah penting supaya mereka tahu minat dan hala tuju masing-masing..

DSC03947

DSC03948

TERIMA KASIH kepada pelajar-pelajar Tahun 1 yang sudi hadir walaupun kehadiran tidak memuaskan.. segala kesulitan yang berlaku harap dimaafi.. pemberitahuan yang agak lambat mungkin menyulitkan para pelajar untuk hadir ke program ini.. semoga para pelajar Tahun 1 lebih jelas mengenai modul-modul pengkhususan yang terdapat dalam Sains Sekitaran..


1 comments:

Mana picture pembentang modul kimia..? ahakss~
muahaha~